Day and Night Book Tag

day

Здравейте читатели! От известно време не съм публикувала ревюта поради доста причини. Надявам се този месец да успея да напиша няколко. За това реших да публикувам няколко тага.

D: Кога четеш повече, през деня или през нощта?

Обичам да чета през цялото време, но най-често чета вечер. Опитвам се да чета повече през деня за да мога да се наспя, но не винаги се получава.

A: Има ли книги, които са променили начина ви на виждане?

Всяка една книга ни учи на нещо ново и ни помага да възприемем света. Те ни показват различните гледни точки на хората и различията между тях. И отговора на въпроса е, да.

Y: YA – да или не?

Наистина не ми харесва този жанр. Идват ми прекалено лигави и блудкави. Въпреки това има и добре написани, но са много голяма рядкост.

A: Има ли герои, които смяташ, че е възможно да са истински?

Според мен винаги можеш да намериш човек, който да оприличиш на герой от книга. Да вземем за пример нашите любящи съседи, които ни мрънкат за силната музика. В тях можем да видим прилика с някой лорд от тъмната страна, който се опитва да натопи добрите владетели на кралството за да може да вземе тяхното място. Защо не? Въпрос на въображение.

N: Даваш ли книгите си на заем?

Давам книгите си на много много близки хора, на които имам доверие. Последния път, когато дадох книга на заем ми я върнаха с петна от кафе.

D: Миришеш ли книгите си?

ДА, ДА и ДА. Обичам да ги мириша, усещането е невероятно.

N: Не всеки харесва книгите, това добре ли е или не?

Всеки има право на избор в живота си. Ние сме това, което искаме да бъдем. Аз лично чета книги от малка, но не винаги съм обичала. Беше ми неприятно само докато се науча да чета. След това ми стана любимо занимание.

I: Държа книгите ми винаги да изглеждат добре, или пък не. Ти от кой тип си?

Ако говорим за това дали държа на това кориците да изглеждат добре, то отговора е не. Корицата не е съдържанието на книгата. Не случайно се казва „Не съди книгата по корицата.“. Ако обаче говорим за поддръжка на книга, да. Мразя книгите ми да са мръсни, намачкани и прашни.

G: Господи, имам прекалено много книги! Вярно или грешно?

Никога няма да имам достатъчно много книги.

H: Някога случвало ли ти се е да си съсипеш книгата, ако да как?

Не. И се радвам за това.

T: Предпочиташ да четеш на тишина или не…с други думи, четеш ли, докато тренираш?

Предпочитам да чета на тишина и с музика. Мразя да чета на шумни места, където има прекалено много хора, които да ми пречат да се съсредоточа. От друга страна музиката съвсем не ми пречи а ми е доста приятно да чета така. Не чета докато тренирам защото така няма нито да разбера какво чета нито да тренирам както трябва.

Вашият коментар